2013. szept. 8.

Dömör-kapu

Tibor haverunknak volt egy kis elintéznivalója Pomázon, és ha már arra felé vetette a sors, megkérdezte, hogy vele tartanánk-e. Persze, hogy erre nem lehetett NEM-et mondani!

Utána néztünk milyen lehetőségek vannak a környéken. Az időkeretbe nem sok minden fért bele. Ezért a Dömör-kapu, Skanzen és a Dunapart lett megbeszélve.
Reggeli bemelegítésként meglátogattuk a Dömör-kaput a Visegrádi-hegységben (nem a Mecsekben, mert ugye tudjuk, hogy ott is van egy ... ugye?!). Megnéztünk pár képeket, hogy kb mire számítsunk. Sajnos hasonló problémával szembesültünk, mint a Holdvilág-árokban. Kevés a víz! A száraz, csapadékmentes idő itt is megmutatta magát. Meg is őrültem volna, ha annyira ki van száradva mint a Holdvilág-árok...

Érdemes lesz ősszel visszamenni, vagy esetleg tavasszal a hóolvadás utáni időszakban. Biztos sokkal szebb és nagyobb lesz a vízeséses rész. De gondolkodom még a télben is, amikor full be van fagyva... úgyis kevés téli képeink vannak. 





Kicsit feljebb találtunk egy modern ősember barlangot. A nappali falát egy őshonos állat képe díszítette :)


4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép hely a Dömör kapu. Én ősszel voltam és tele volt falevelekkel a kis tó a vízesésnél. A blogomon van pár kép. A barlangot még nem láttam, nagyon értékes régi falfestmény lehet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)
      Megkerestem a blogodon, gyönyörű képek... gondoltam, hogy ősszel még szebb!

      Törlés
  2. Ismét egy hely ahol még nem jártam. Szép lehet, ezt is jól megjegyeztem magamnak :) Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja, vannak szép helyek kishazánkban :)
      Sokan csak külföldben gondolkodnak, de nem is tudják, hogy milyen szép helyeket hagynak ki.

      Törlés